maandag 21 februari 2011

topshop heels

Ik moest gewoon even deze topshop hakken showen. Sakura suède platforms in blue, zoals op de site staat vermeld. Ik vind het persoonlijk een super mooi kleurtje. Leuk voor onder een zwart jurkje of lekker zomers onder een wit kanten jurkje... Het enige nadeel is het prijskaartje; 128 pond. Een beetje veel voor mij (dit verschilt natuurlijk voor iedereen)! Oh, en ik vraag me af of ik wel elegant kan lopen op deze sky high heels. Maargoed, oefening baart kunst toch?

xx Myrte

PS. nog even een aanfoto van het 10 euro rokje (zie vorige post)

7 opmerkingen:

  1. die hakken zijn echt gaaaf!
    en je rokje is ook super cute :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt respect voor mensen die op zulke hoge hakken kunnen lopen! Maar ze zijn inderdaad erg mooi! Ik ga je volgen, leuke blog! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk rokje!, en wát een killer heels <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aawww, this is very beautiful!!
    I love it!! ♥
    xx

    Henar
    ...OH MY VOGUE!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw die hakken zijn fa-bu-lous! i looooove!
    leuke blog! ik volg!:)

    xoxoemmaaa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow love the shoes !
    They're lovely ,
    Great blog definitely following ,
    Mantenso xx
    www.fashionfadesstyleneverdoes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen