zaterdag 26 februari 2011

i did it!


I finaly ombred my hair (sortof) :). Gister ben ik dan eindelijk naar de winkel geraced om ontkleuring te halen, wat wel een gedoe was maargoed. Ik was eigenlijk van plan om het vandaag te doen, maar toen ik thuis dacht ik: why not? Dus ik heb het maar een beetje op de gok gedaan in de hoop dat het goed ging. Ik zal morgen even wat erover posten met foto's erbij, ik moet zometeen namelijk naar mn stage. Achteraf gezien mocht ik de ontkleuring er nog wel wat langer in laten zitten, het is dus niet heel opvallend. Mar zo erg vind ik dat nou ook weer niet.

xx Myrte

9 opmerkingen:

  1. very cute post!!!
    love your style!!!
    follow u now honey!!!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love ombre hair and fur! Can't wait to see pics.
    I'm following. Follow back?
    xoxo
    Mickey

    mickeyshouseofstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben benieuwd!! En nog wat leuks..:

    Je hebt de blogger versatile-award gewonnen! Gefeliciteerd:)
    Kijk voor meer info op mijn blog: http://www.andy-andme.blogspot.com

    Fijn weekend!
    Xoxo Andy-And Me

    BeantwoordenVerwijderen
  4. myrt, kom terug op blogspot:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben benieuwd, ik volg je!

    Liefs xx

    www.liveyourpreciouslife.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I want to grow my hair out so bad and ombre it!!
    would you like to follow each other?
    A
    xx

    Giveaway from Boticca on my blog:
    http://epiquemoi.blogspot.com.au/2012/09/boticca-giveaway.html

    BeantwoordenVerwijderen