maandag 24 januari 2011

who's that chick?

Even snel een post tussendoor. Ik ben gister en vandaag ziek geweest, en daarom vandaag ook niet naar school gegaan. Maar helaas, life goes on, dus moet ik vandaag heel wat huiswerk maken. Natuurlijk kon ik het niet laten om even wat te posten (yes i know, i have no concentration).  Ik wilde even dit filmpje (de muziek klopt niet helemaal maar dat heeft vast met die youtube-rechten te maken) delen:





Oke, ik weet het. Het lied is al ouder en de clip kennelijk ook (want Rihanna heeft natuurlijk nu ook weer lang haar). Maar ik zag hem een paar dagen geleden pas... En wauw, wat een mooie clip! Er zijn dus twee versies, een vrolijke en een 'duistere'. Vooral de vrolijke vind ik helemaal geweldig, het past heel goed bij het liedje zelf, en ik krijg er het bekende 'dansgevoel' bij! En natuurlijk haar make-up & kleding; helemaal Rihanna!
Ik moet toegeven dat ik niet van David Guetta's muziek hou, zowiezo niet van zijn genre, het is altijd een beetje hetzelfde. Dit moet wel een uitzondering zijn want ik speel nu constant alleen maar dit lied (ook lekker voor mijn vordering is huiswerk). Maar Rihanna's muziek is voor mij altijd wel een yes, dus eigenlijk kon het ook niet anders.

Too bad dat ik geen tickets heb voor haar concert in november in Arnhem!

edit: Hier is trouwens het echte lied, zonder die rare chipmunk stem :)

9 opmerkingen:

  1. Kende dit liedje nog niet!
    Maar over die lijm; die van eyelure had ik al geprobeerd die is wel fijn ja, maar ik zal ze gewoon eens allemaal proberen, ik heb zelf een wat grotere tube van wimp'rs los gekocht, die vind ik heel fijn!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love this song! ik had trouwens alleen nog maar de 'vrolijke'clip gezien! maar ben je nog steeds ziek myrt? k had je al gemist op school haha beterschap(L)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rihanna!! That songs my ish!!


    <3 Ladies of Eternally Fixated:
    Celeb news, fashion, & beauty.
    Your Daily Fix :)
    www.eternallyfixated.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rihanna is inderdaad erg leuk en een mooie stem! <3 'Only Gird in the World' vind ik ook mooi van haar! Succes nog met huiswerk hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rihanna is becoming a classic. She is such an amazing performer and an amazing fashion icon.

    -Tenesa The Artisan
    http://tenesatheartisan.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je getagged myrt!
    jij bent ook nooit meer op je bloggie

    BeantwoordenVerwijderen