donderdag 20 januari 2011

fruit in je foundation?

Bourjois heeft een nieuw product op de markt gebracht. Nouja nieuw, volgens mij ligt hij inmiddels al een paar maanden in de winkels. Het gaat dus om de Bourjois Healthy Mix Serum. Toen ik deze naam las, dacht ik eigenlijk eerder aan een 'healthy' haarserum, maar het is dus een foundation. And this is what it looks like..



Wat me gelijk opvalt is de rode dop en de stukjes fruit aan de voorkant, hij bevat dus fruitextracten. Ik verwacht dus een lekkere geur. Ik ben dus zeker van plan om het te gaan halen. Hij is €14,50, dat is voor mij best veel geld. Ik werk nu even niet meer en ik ben sparende èn ik heb nog een foundation (ik heb geen geld om er duizenden aan te schaffen). Maar dat is ook gelijk de reden dat ik hem gewoon MOET hebben/proberen. Ik gebruik nu namelijk Bourjois normale Healthy Mix foundation (dus zonder die Serum erachter maar er zitten ook 'fruitextracten' in) en manman wat is die fijn! Zeker een aanrader: Hij ruikt super lekker fruitig, geeft een mooie natuurlijke en lichte dekking (dus geen dikke zichtbare smeerboel op je gezicht) en daarnaast is hij ook vloeibaar, want ik hou niet van die foundationpoeders. Ik heb een zeer lichte huid en daarmee kom ik ook bij mijn enige nadeel. Hij was maar in 6 kleuren verkrijgbaar. Dus ik heb de lichte genomen: nummer 52 Vanille. Verder gebruik ik ook altijd maar een beetje, eigenlijk alleen over mijn wangen, onder mijn ogen en op mijn neus. Hij geeft een lichte gezonde glans die ik wel mooi vind.

Ik heb hem trouwens geswatcht en er foto's van gemaakt. Maar geloof me, je bent er beter af als je ze niet ziet! Ik had ze namelijk even snel met mijn telefoon gemaakt, de kleur van mijn huid en de foundation was way off, dus dan maar geen foto's. Dus googelen maar hihi.


Dus ik twijfel een beetje, misschien dat ik de serum nadat deze op is wel ga halen. Heeft iemand hem al geprobeerd?


xx Myrte

2 opmerkingen:

  1. nouu ik ben benieuwd myrt!
    ik heb nog nooit van een foundation gehoord met fruitextracten maar oke! haha ik wil hem nu wel eens ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ik had die ook al gezien en ik ga vandaaag kijken of hij in de winkel ligt:D anders wil ik 'm echt heeel graag kopen. stiekum moet ik het geld bewaren maar hij lijkt me heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen