vrijdag 21 januari 2011

10 things i liked in dec/jan

De naam zegt het al; 10 dingen dingen die ik geweldig vond in december en januari! (ze staan trouwens niet in 'een volgorde')..
1
2

3
4
5
 6
 7
8
 9
 10

1 Eau de toilette Lil'Angel van Harajuku Lovers winter  editie (het is wel dezelfde geur als de normale Lil'Angel want die heb ik ook :))
2 Catrice nagellak in 250 I Sea You.
3 Twee fotolijstjes van xenos voor ongeveer 2 euro per stuk? De een heb ik zelf gehaald en die ander kreeg ik heel toevallig die avond met kerstlootjes van een vriendin!
4 Keri Hilson - Pretty Girl Rock. Ik word zo vrolijk van dit liedje (ook al heb ik hem nu wat teveel geluisterd..). 
5 Bourjois Volume Glamour Ultra Black mascara voor 14 euro.
6 Bourjois Healthy Mix foundation voor 14,50. Hier heb ik gister een stukje geschreven. 
7 Sieradendoosje, gekregen van mijn broer. 
8 Ketting met engelvleugeltje eraan voor 9 euro, gehaald bij een super leuk winkeltje in Amsterdam: Jutka&Riska (zeker even de moeite om te googelen/bezoeken!)
9 Tubetaille rokje ook van de Jutka&Riska voor ongeveer 20 euro. Ik ben trouwens van plan deze na te maken met andere stofjes/printjes, want het is wel een mooi handig rokje.
10 Vans Authentic in Espresso, gehaald in Nijmegen waar ze toevallig waren afgeprijsd naar 45 euro :)

Waar hield jij van in december/januari?

6 opmerkingen:

  1. Die fotolijstjes zijn schattig!
    Wat lief dat je zo'n mooie sieradendoos van je broer hebt gekregen en dat kleurtje van Catrice is echt mooi!

    Over die films: Ja ik moet inception ook echt nog een keer kijken.. maar shutter island is wat minder ingewikkeld, en echt een heel goed verhaal, als je 'm kijkt en t einde niet snapt zal ik het je uitleggen :P

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leukleukleuk de meeste dingetjes herken ik wel he hahaha. jou vansjes zijn zo cute(A)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. great post!!!!!
    love this pictures!!!!!
    xx

    =P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige verpakking voor de eau de toilette ^_^ En ook een schattige blog!

    BeantwoordenVerwijderen